Rosomak
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działoszyn
|
Wysłany: Wto 15:29, 14 Kwi 2015 Temat postu: MajówkASG - 02.05.2015 r. |
|
|
Panie i Panowie, dzieci, młodzież i dorośli. Nadszedł moment, w którym musimy się zmobilizować, będzie to dzień flagi. Cała akcja ma się odbyć 02.05.2015 r. około godziny 10:00. Od chwili pojawienia się tego newsa zaczynają się zapisy – osoby, które zapiszą się wcześniej, tzn. przed dniem 01.05.2015, mogą wybrać do której grupy chcą należeć. W związku z tym zachęcam do zapisywania się i wymagam zapoznania się z regulaminem! Dobrze będzie, wiedzieć wcześniej, czy manewry wypalą, czy warto będzie cokolwiek szykować – osoby, które mają zamiar się zjawić, niech dają wcześniej znać. Spóźnialscy będą przydzielani do grup przed rozpoczęciem scenariusza, z tym, że nie będą mieli prawa głosu kto i gdzie. Scenariusz powinno się udać w miarę fajnie zrealizować przy 16 osobach. Apeluje do wszystkich i do każdego z osobna o bardzo uczciwą grę, o grę wg ustalonych zasad, żeby nikt nikomu zabawy nie popsuł.
Teren objęty pod rozgrywkę jest ograniczony do kwadratów oznaczonych jako TR, jest on dosyć wymagający. Należy zachować dużą ostrożność zwłaszcza przy urwiskach i w warunkach CQB. Ponadto teren rozgrywki jest ograniczony limitami prędkości wylotowej:
- tereny oznaczone jako LN, oznaczają limit 330 FPSów,
- tereny oznaczone jako SN, oznaczają limit 380 FPSów,
- tereny oznaczone jako NN, oznaczają brak limitu.
Niestosowanie się zwłaszcza do limitu LN grozi wyj*$@*^%m z gry! Wychodzenie poza TR na własne ryzyko – obok jest wycinka lasów i tym samym zakaz wstępu. Oznaczenia na mapie:
- SB – strefa bezpieczna,
- TR – teren rozgrywki
- LN, SN, NN – limit prędkości wylotowej,
- A, B, C, D, … , Z – punkty główne,
- a, b, c, d, …, z – punkty kluczowe,
- oznaczenia poza ramką mapy A, B, C, … i 1, 2, 3, … zastosowano do oznaczenia kwadratów.
Mile widziana jest łączność radiowa, wiele osób ma, więc każdy łatwi na własny użytek – punktów, o które warto będzie walczyć będzie kilka, więc drużyny z pewnością będą się rozdzielać. Przy sprzyjających warunkach, tzn. przy odpowiedniej liczbie graczy, partyzanci mogą dowolny punkt główny przekształcić na sztab.
Scenariusz nie jest umieszczony ani w czasie ani w miejscu – tzn. nie będzie żadnego opisu, żadnej historyjki – po prostu same zadania. Dzielimy się oczywiście na dwie grupy – jedna atakuje, będzie to grupa Dżygidów, a druga grupa broni całego obiektu, będzie to partyzantka zniszczonego państwa. Stosunek liczebności Dżygidów do Partyzantów wynosi 2/3, a jeżeli graczy będzie blisko 20, stosunek będzie wynosić 3/5. W grze obowiązują saperzy, sanitariusze, respawny, zaopatrzeniowcy i limit kulek.
Dżygidy zaczynają rozgrywkę w punkcie zrzutu (Z), a ich rozkazy są następujące:
- odnaleźć mapy obiektu
- przejąć możliwie najwięcej punktów głównych
- wykonać zadania na punktach kontrolnych
- przepędzić partyzantów
Partyzanci zaczynają rozgrywkę w swoim obiekcie, czyli w dowolnym punkcie głównym. Ich zadaniem jest utrzymanie punktów kontrolnych (nie dopuszczenie do wykonania zadań), utrzymanie obiektu przez 6 godzin rozgrywki, a jeżeli będzie to możliwe przegonić Dżygidów za most, a następnie go „zlikwidować”.
Konkretne zadania będą rozdane, albo będzie trzeba zdobyć w trakcie rozgrywki. Mapy ogólne będą dostępne na tydzień przed rozgrywką.
Zasady gry:
1. Każdy uczestnik zobowiązany jest do uczciwej gry w celu nie zepsucia jej innym uczestnikom. W przypadku nie przestrzegania podstawowych zasad gry Fair oraz niniejszych zasad rozgrywki uczestnik może zostać wydalony z gry.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z konsekwencji niestosowania się do niego.
3. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania kamizelki odblaskowej – osoby nie posiadające kamizelki nie zostaną dopuszczone do rozgrywki.
4. Niedozwolone jest zdejmowanie okularów ochronnych bądź gogli w trakcie rozgrywki – zaleca się aby również w strefie bezpiecznej pozostały one na swoim miejscu.
5. Niedozwolone jest strzelanie do zwierząt lub osób trzecich, które mogą przechodzić przez teren rozgrywki.
6. Trafienie – zalicza się do niego przede wszystkim postrzał, w którąkolwiek część ciała jak również replikę. Strzał w replikę dyskwalifikuje ją.
7. W trakcie rozgrywki należy jednoznacznie sygnalizować trafienia poprzez krzyknięcie „dostałem”, podniesienie rąk do góry i jeśli jest to możliwe natychmiastowe włożenie kamizelki odblaskowej, ewentualne uniesienie jej nad głowę.
8.a) Osoba, która potrzebuje pauzy może udać się do strefy bezpiecznej (SB) w kamizelce odblaskowej, jeśli nie utrudni to rozgrywki innym graczom.
8.b) Osoba trafiona czeka na miejscu na nadejście „sanitariusza” przez co najmniej 10 minut.
8.c) Jeżeli w ciągu 10 minut „sanitariusz” się nie zjawi, osoba może (nie musi) udać się na RESPAWN.
8.d) RESPAWNy odbywają się poprzez wpisanie się w dziennik (ksywka i dokładna godzina):
- co 20 minut w punktach głównych, zaczynając od godziny 10:00>10:20>10:40>itd., a jednocześnie nie może być krótszy niż 5 minut,
- co 10 minut na lotnisku, zaczynając od godziny 10:00>10:10>10:20>itd., nie może być krótszy niż 3 minuty,
- co 15 minut w sztabach (jeżeli takie istnieją), zaczynając od godziny 10:00>10:15>10:30>itd., nie może być krótszy niż 5 minut.
9. W strefie bezpiecznej obowiązuje całkowity zakaz strzelania z repliki.
10. Uleczenie osoby trafionej odbywa się poprzez staranne owinięcie i przywiązanie bandaża na prawe ramię osoby trafionej.
11. Bandaż nie może być krótszy niż 50cm, a osoba trafiona może być uleczona tylko raz. Przy drugim trafieniu od razu należy udać się do punktu głównego.
12. Respawn odbywa się w zdobytych punktach głównych.
13.a) Kamizelkę odblaskową należy ściągnąć dopiero w momencie "odrodzenia", a w przypadku kontuzji, bądź pauzy w chwili opuszczenia strefy bezpiecznej.
13.b) Kamizelkę odblaskową należy ściągnąć po "uleczeniu" przez "medyka".
14. Zaleca się nie rozpoczynać spraw spornych typu dostałeś – nie dostałem. Jeśli nikt się nie przyznaje to znaczy, że nikt nie dostał, albo jest terminatorem.
15. Na każdego gracza narzucony jest limit 200 kulek (dwie pełne szybko-ładowarki), wyjątkiem jest zaopatrzeniowiec.
16. Zaopatrzeniowiec – osoba dostarczająca amunicji pozostałym graczom, może mieć przy sobie do 200 kulek przypadających na jednego towarzysza.
17. Kulki można uzupełniać w dwóch miejscach:
- w punkcie głównym SA – skład amunicji, nie przekraczając limitu,
- w sztabie, gdzie maksymalnie może znajdować się do 400 kulek na osobę – uzupełnienie również do limitu 200 kulek.
18. Niedozwolone jest strzelanie na odległości:
- do 5 metrów przy <360FPS>500 FPS
19. Podczas rozgrywek koniecznie zachować wszystkie podstawowe zasady bezpieczeństwa, w tym:
1) Panować nad spustem i strzelać dopiero po rozpoznaniu sytuacji - trafiony/żywy czy swój/wróg.
2) W żadnym wypadku nie strzelać do osób w kamizelkach odblaskowych, z rękami podniesionymi do góry czy jednoznacznie sygnalizujących zaprzestanie zabawy.
3) W żadnym wypadku nie zdejmować okularów.
20. Maksymalna prędkość wylotowa kulki w rozgrywkach CQB to 330 FPSów.
21. W rozgrywkach dopuszczalne jest użycie granatu ASG, a jego rzucenie należy uprzedzić krzyknięciem "GRANAT".
22. Na każdym punkcie kluczowym znajduje się długopis i dziennik - drużyna, która jest wpisana jako ostatnia jest w posiadaniu punktu.
23. Punkty kluczowe mogą być zdobywane tylko przez "żywych" graczy.
W regulaminie jest wiele nowych punktów, które w miarę łopatologicznie postaram się wytłumaczyć na zbiórce. Zjeżdżamy się na miejsce o godzinie 9:00. Co warto zabrać:
- pojemniki na kulki,
- kamizelka odblaskowa - obowiązkowa,
- bandaż,
- radio,
- jedzenie,
- wodę,
- długopis,
- wygodne buty,
- mózg,
- i jeszcze raz mózg,
Zakazane jest przychodzić w różnych polarach, albo dresach z miękkich materiałów, na którym nie da się poczuć i usłyszeć odbicia kulki. Każde oszustwa, oznaki terminatorstwa zgłaszać do mnie.
UWAGA! W pobliżu miejsca rozgrywki jest wycinka lasów a tym samym zakaz wstępu, po drugiej stronie pracują koparki i inny ciężki sprzęt. W święto nic nie powinno się tam kręcić, ale w razie "W" trzeba przyjąć, że rozgrywki CQB mogą być wyłączone z działań. W trakcie scenariusza nie pijemy i nie ćpiemy, jeżeli złapię kogoś to wypie$%^&e za drzwi. Ostatnio zauważyłem, że często kręci się tam policja - odwiedzają nasz teren mini CQB. Jeżeli stanie się coś, co będzie spowodowane głupotą, bądź środkami odurzającymi, jako pierwszy będę donosić. Jednocześnie proszę, o informowanie mnie o łamaniu regulaminu i innych zasad. Po rozegraniu scenariusza "róbta co chceta"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|